Arkadaşlar merhaba oğlum 18 günlük üç gündür pişik oldu neden oldu bilmiyorum bezini çok sık değiştiriyorum Mustela pişik kremi kullanıyorum ama bacaklarının yanlarında pişikler oluştu ve artıyor.Yenidoğan anneleri siz islak mendil mi kullanıyorsunuz yoksa temizleme pamuğuyla mı temizliyorsunuz islak mendil kullanıyorsunuz ne kullanıyorsunuz ve ikinci bir sorum oğlumun afedersiniz pipisi soyuluyor gibi bu normal mi pişik gibi değil de sanki böyle islaklık içinde durduğu için soyulmuş gibi ama bezini çok sık değiştiriyorum..