Covid oldugumdan şüpheleniyorum 37 haftalık hamileyim, ama emekli sandığına bağlı çalışıyorum, SGK lı değilim devlet Hastanesi’ne gitsem test yaparlar mı bana, daha önce hiç devlet Hastanesi’nde işim olmadı süreci bilmiyorum bilen yardımcı olursa sevinirim çıkıyorum şuan evden şansımı deneyeceğim