Ftmersoy Merhaba hanımlar 22.haftalık gebeyim gögüsler büyütükten sonra gögüs aram kaşıntı kızarıklık kabardı oldu bu durumla karşılaşan varmı acıyorda
UmutsuzPolyanna Ftmersoy beeennn normalde de yapışık arası şimdi heyt beee oldu djjdjd o yüzden orayada pudralı deodorant sürüyorum djdjdn gün içinde elimi yüzümü yıkarken orayıda mesh ediyorum djdndjdjj🤣🤣🤣
DeryaSekban UmutsuzPolyanna o kadar güldüm ki 😅😅 bende bepanten Plus sütüyorum uçlarına hassaslaşınc aşimdilik kaşıntı içinde gerildiğinden olduğu için çatlak kremi den orayada sürüyorum geçiyor