Sedaaskl18 Kızlar 33 haftalik gebeyim, uyuz olduğumuzu öğrendik 2 farklı eczane yapımı ilaç denedik geçmiyor çok korkuyorum doğum yaklaştı böyle bir durum yaşayan ve kurtulan var mi? Dua istiyorum hepinizden
Yenianne_27 Sedaaskl18 Malesef ben şuan 17 haftalık hamileyim ve uyuz oldum doktor kükürtlü bi karışım verdi hala kullanıyorum kurtulamadik bi türlü doğumdan önce geçer umarım bebeğe bulasinca çok zor olur çünkü Allah yardımcınız olsun ne diyim etrafta çok vaka var şuan nerden kimlerden geldi bu hastalık bilinmez
Aydnnrr Sedaaskl18 geçen sene uyuz olmuştum beni kurtaran şey 1 haftada kurtardı hemen anlatıyorum. Kükürtlü bir ilaç var gri pakette adını unuttum onu 3 gün boyunca duş almadan sabah akşam süreceksiniz ve her değiştirdiğiniz kıyafetinizi de poşetlere koyun hava almayacak şekilde kirli de olsa. Daha sonra 3 günün sonunda duş alın ve sirke ile de yıkanın aynı zamanda ve kıyafetlerinizi makinaya en yüksek derece de yıkayın ve ütüleyin ben böyle atlattım arkadaşım da yyuz oldu oda benim gibi yaptı
Sedaaskl18 Yenianne_27 evet rabbim herkese şifa versin dualarınız eksik etmeyin ve dikkat edin kendinize çünkü çok zor bir hastalik hele hamileyken çöktüm resmen
Sedaaskl18 Yenianne_27 karışım sarı renk vazelin karışımı bir ilaç mı neler yapiyosunuz tedavi temizlik vs
Sedaaskl18 Yenianne_27 ben karışımı 3 gün üst üste sürdüm ufak olanlar geçti ama göbeğim ve özel bölgemde fazla olduğundan onlar daha geçmedi
Sedaaskl18 Aydnnrr ilaç ne peki doktor hamile olduğumuz için her ilacı kullanamayız dedi kendi bir ilaç hazırlattı eczaneye 3 gün sür banyo bir hafta sonra tekrar 3 gün sür banyo temizlik ve ütü vs ama çok zor geçiyor ve temizlik beni çok zorlamaya başladı
Aydnnrr Sedaaskl18 yavrum ilaç dediğim krem wilkinson pomad krem adı zaten doğal krem ama doktoruna danış biz ailecek böyle kurtulduk arkadaşımda oldu oda böyle kurtuldu
Alyam- 36+4 bend uyuz oldum nerden oldum nasıl oldum hiç bilmiyorum çok az zaman kaldı Allah yardımcımız olsun 😭
Sedaaskl18 Alyam- sizede geçmiş olsun sizin tedavi şekli nasıl peki çok korkuyorum sadece zamanım az olduğu için
Alyam- Metrin diye bi losyon var banyo yapıp tamamen kurudktan sonra sürüyorum 12 saate bir. Hergün a dan z ye degişiyorum nevresimler vs inanın çok zor lekeler geçmiyo diyorlar bilmiyorum mahvolduk çok az zaman kaldı üstelik 😭