Merhabalar daha önce tüp bebekle hamile kalıp kalp atışı olmadığından kürtaj olmak zorunda kaldım daha sonra trombofoli testi yaptırdım taşıyıcı olduğum çıktı hamilelikte 12.haftaya kadar oksapar 0,6 mg iğne kullanıcağımı 11.haftaya kadar progeston 50mg iğne kullanıp bırakıcakmışım aklıma takılan iğneleri bıraktığımda bebeğe bişey olur mu tekrar kaybeder miyim kaygısı yaşıyorum bu şekilde gebelik geçiren arkadaşlar tecrübelerini paylaşabiler mi?