Bende dogum iki bucuk ay once evet doktorlari iyi kesinlikle ama kesinlikle ebeleri ve hepsireleri sorumsuz hic memnun kalmadim bn bebegimin kaninda enfejsiyon oldugu icin emmiyo defalarca kez dememe ragmen biseyi yok tutar dediler zmnla ve bizi o sekilde cikardilar hastaneden 1 gun sonra baska bi hadtanede kuvezde yatti bebegim beskenemedigi ve enfeksiyon oldugu icin ben kesinlikle onermiyorum cnm fikrini degistirmek istemm ama dogum zamanida korona kaptim hastaneden ve bizimicin cok zorlu bi surecti inşallah sizinkilerde oyle olmaz 🤲