Semam MihrimahVeAnnesi Bende suan hamilelik yok ara sıra giriyorum foruma oyle😂🙈🙈 ama çok iyi bi doktor gercekten 🙈🙈
Semam MihrimahVeAnnesi Doğumumu da o yaptı oğlum 1.5 yaşında iz bisey kalmadi valla yapıştırma yöntemi uygulandı zaten ama yine de çok iyiydi yani 👍👍