Minikpanda6 Kzlar affedersin z ama bildiğiniz catim agriyo Kemigim agriyo daha önce çatı muayebesi olmadım 35+2 yiz acaba açılma olunca hisseder miyiz açılma mi var acaba bilmiyorum ki ilk gebelik lütfen yardım
kurabiyenin-annesi- Minikpanda6 aynı acı ben de de var. Özellikle yatarken kalkarken kemiğim bayagi ağrıyor ama ben vücut kendini doğuma hazırlıyor diye onemsemedim açıkçası.
H_myra1 Minikpanda6 bebek baskı yaptıgı için oluyor siz açılmayı hisetmezsinz bu haftalarda batma kasılma artık vajinada baskı agrı normal şeyler 35+4 haftalıgım bende doktorum söylemişti
Durussss Minikpanda6 bende aynı dertten müzdaribim çatım çürümüş gibi acı agrı var bende dr a mı gitsem diye korkuyorum burada yazanlar biraz moralim i düzeltti 35+5 im