Dugisim Merhaba bayanlar. 34+3 gebeyim. Farenjit olmuşum. Bir anda bir gıcık geliyor durmuyor. Yapmadığım bitkisel birşey kalmadı. Şekerim olduğu için çok fazla bal pekmez tüketemiyorum. Bisolnatur şurup kullanabilirsin dedi doktor. Kullanan oldu mu?
Dugisim yagmurrorskaya teşekkür ederim. yine de sormak istedim gerçekten ise yarıyor mu? Kullanan oldumu?