saykoogg devlette doğum yapmasım ama duyduğum kadarıyla sancı odası var orda sancını çekiyosun ne zaman doğum ılcak ozamanda doğumhaneye alıyolarmış ve tek başınasın madem başka şansın yok sık dişini sancıların 5 dakikada düşünce git en azından evde hem dha rahat olursun hem yalnız değilsin destekçin var ne bileyim en sevdiğim diziyi falan aç kafanı dağıtmaya bak ama bence uyuyabiliyosan uyu dinlen ihtiyacın olacak doğum sırasında Allah yardımcın olsun arkadaşım tek avazda kurtul inşallah ❤️