Slndfne Bikaç gündür alt karnımda ağrı vardı. Bir de idrara sık gidiyordum ama azalma vardı, rengi sarıydı. Sonuç kağıdında pozitif yazıyordu. Bilirubin ve bir değer daha pozitifti. Doktoruma mesaj olarak attığımda hemen antibiyotik önerdi ben de başladım canım. C vitamini tüketmeliymişiz arkadaşım söyledi. Bir de bol su içmeliyiz