32.hafta bitti… Bebek bugün bütün gün tam vajinanın üstünde hareket etti. Sezeryan kesiğinin olacağı bölgede hatta daha aşağısında.. ağrılı oluyo bide. Erken doğumla alakalımıdır sizce. Bebek nasıl duruyor bu haftalarda 🤷🏻♀️ Bu aralar mecburen biraz ayakta geziniyorum ondan da olablrmi 😔