Selamlar guzeel anneler 😍 4 gün önce bebeğime kavuştum ve sizlerle paylaşmak istedim pazar günü hiç sancım ve ağrım yokken birden suyum geldi ılık ılık gelmeye devam etti biraz evde bekledim hala sancı yok gece hastaneye gittim ve doktor su gelişi olduğunu eve yollayamacagini söyledi sabaha kadar bekliycez dedi nstteye bağladılar sık sık sabah oldu kontrol oldu sancılarım vardı fakat doğumu başlatacak kadar değildi doktor çatı muayenesi yaptı ve normal doğum için elverişli olmadığımı soyledi yapsan bile bebeğin kemiğine zarar vererbilirsin dedi ama ben normal olsun istiyordum o zaman mesai bitimine kadar suni sanci verip deneyelim dedi olmazsa sezeryan dedi bende tamam dedim 11 gibi suni almaya başladım 12 gibi şiddetlendi gittikçe acilmam oluyordu ama çok acı veriyordu bekledim nefes egzersizleri ile karşıladım 3 buçuk gibi tam acilmam olmustu doktor ıkınma gerektiğini söylüyordu ben ikinamiyordum yarım saat ikinmaya çalıştım sonra bebek kanalda sıkışıyor daha fazla bekleyemeyiz ve yeterli bir şekilde ıkınmam gerektiğini söyledi çatala aldılar ebeler karnıma bastırdı doktor alttan çekmeye çalıştı derken 4 gibi güzel bir koku yayıldı ve bebegim kucagimdaydi çıkması için kesi ve dikiş çoktu ama inanın herşeye değer herşeye rabbim herkese bu mutluluğu yaşatsın inşallah sizlerin doğumlari daha kolay olur 🌼🤍
1.