Mervemrym Balık yediğimi unutup üstüne birde balık hapı içtim bi sorun olur mu acaba ya bilemedim tedirgin oldum
begonvilko Mervemrym ben de omega ilacımı her gün içiyorum ve balık yedigim günler kesmiyorum ilacı. Çünkü doktorum öyle bir uyarıda bulunmadı. Benim de hiç aklıma gelmedi. Bir şey olmaz herhalde 😂
Aysununannesi00 Mervemrym hafta da bir gün mutlaka balık yaparım omega 3 ü de kullanıyorm bir sorun yaşamdm
Mervemrym marbling10 ay bilemedim internette civa bebeği olumsuz etkiler yazıyorda korktum aşırı civa içeren bi balık yemedim gerçi ama 🤔 Denizyildizii doktor bu konuda bi uyarı yapmadı ama balık yiyip balık hapı içen tek benimdir heralde 😅
marbling10 Mervemrym dip balıkları fazla civa içerir ama omega3 ya da balık yağı haplarında civa yoktur. Yediğiniz balokta varsa bile üstüne ilaç içmeniz zararsızdır