Didemmmmm Melisss007 ben de gaz sorunu yaşıyordum doktorum günde bir bardak sıcak suya çay kaşığıyla kimyon koyup içmemi söyledi. 3 hafta önce başladım gerçekten ile yarıyor. Özellikle yatmadan önce içince gece rahat uyudum denemeni tavsiye ederim
_yagmurcuum_ Forumda cevap arıyorum şuan ağrım var gaz mı sancı mı anlamıyorum ilk kez böyle oldum normalde hiç tuvalet sorunu yaşamazdım neyin nesi diye ayırt etmeye çalışıyorum 🤭
edanurciftci _yagmurcuum_ gaz sancısı gelip geçiyor normal sancı hiç bi şekilde geçmiyor ve aralıklı şekilde kendini gösteriyor adı üstünde gaz sancısı gazla birlikte geciyor direk
Buket9419 Yıllardır bu sancıyı ağır çeken biri olarak tek kurtarıcım kekik çayı 1 bardak kaynar suya 1 tatlı kaşığı kekik ayı 10 dakika demlensin süzün için cidden çok işe yarıyor ben hamileliktede kullandım sorun yaşamadım çok şükür