Seda9507 Merhaba bayanlar. Afedersiniz vajinama yukardan şiddetli baskı var doğum belirtisi mi acaba korkmalimiyim ? Hastaneye gideyim mi ?
tcasl Seda9507 doğuma hazırlıyo kendini bende öyle olmuştum 35 haftadan sonra özellikle yuruyemiyodum bile 37+3 de doğum yaptım 😍
emrbalayse Seda9507 kontrollerinde her şey normalse korkmamalısın bence. Çünkü bebek aşağı düşüyor artık ve baskı yapıyor. Başı da döndüyse iyice baskı yapıyor olabilir
Birprensbirprensesannesi tcasl bnde buqn 37+2 üç qundur bel aqrim ve kasıklarımda çekilme qibi aqri var yuruyemiyorum doktoruna yazdım biraz önce bel aqrisi normal dedi doqum belirtisi mi acaba benmkiler de 🙄sizin bebeqiniz ne kadr doqdu korkuyorm erken daha diye
Seda9507 emrbalayse çarşamba gittim kontrole normaldi hersey şükür. Ama sonra kovit olduğumu öğrendim daha gidemedim acaba tetiklermi diye korkmuyor değilim.
tcasl Seda9507 benimde o haftalarda başladı doğurana kadar sürmüştü 35 den sonra arttı erken değil yani bebek büyüyo yeri daraliyo 🥰
emrbalayse Seda9507 bence doktorunuza veya ona ulaşamıyorsanız ulaşabileceğiniz bür doktora (aile hekimi gibi) sorun. Geçmiş olsun. Normal baskı yapması ama tetikler mi tetiklemez mi insanın aklını karıştırıyor.
tcasl Birprensbirprensesannesi benim o ağrılarım oldu ama ben normal sancıyla doğurmadim suyum geldi suni sancı verildi o yüzden yookk hiç korkmayin 35 den sonra doğunca sorun olmuyo diye duymuştum 3400 gram doğdu çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı