Gmztn çok iyi o zaman bu bizim adımıza 😊 ama kafama tkaılan bir şey var yani mesela kendi doktorum yoksa hastanede atıyorum normal olacak o an kim varsa mı alıyorlar ayarlanabiliyotmu onu sormak lazım birde geçen gün aradım hastaneye gitmem gerekiyordu korktum bir lekelenmem oldu hiç doktorumuz yok dedi akşam saatlerinde aradım yani bugün yok dedi onuda kafaya taktım yani nasıl hastanede bir tane bile kadın dogum olmaz her aksam yani sancıyla gitsem muayene oldugum hastanede dogurmak ıstesem doktor yok düşün çok saçma geldi pazartesi gideceğim kontrolüm var soracağım yeniden