Kızlar ölüyorum böyle sırtım kopacak gibi ağırıyor pazartesi kontrolüm var masaj yapınca iyi oluyorum biraz. Ama büyüklerim de fazla masaj iyi değil erken doğumu tetikler diyor ne yapacam bilmiyorum . Nasıl geçecek 6 hafta çok fenayım 😞😞😞 keşke beni uyutsalar doğum zamanı uyandırsalar ne iyi olur