Aysgl_krb 35 +3 deyim yaklaşık bir aydır iç çamaşırımda afedersiniz ama sümükümsü renkte kötü kokulu akıntı oluyor sürekli çamaşır değiştiriyorum normal mi acaba
bebeklendik Aysgl_krb hayır normal değil. Doktora gitmelisiniz. Şeffsd beyaz akıntılar normal kabul edilir. Yeşil akıntı enfeksiyondu sanırım
Deletedmom27362 Doktorunuza muhakkak sorun enfeksiyon olabilir o da erken doğumu tetikleyebilir bu yüzden ihmal etmemelisiniz