Merhaba kızlar bugün 39+4 haftalık hamileyim çatı muayenesi falan oldm bugün açıklık yok dedi bebek halen yukarda demişti ama yine bebeğimin kalp atışı düz gidiyor hareketsiz bugün akşam a tekrar çektir yemek ye gel dedi 7 ge geliyordu tekrar gittm cektirdm yine aynı şekilde düz çıktı 1 kere oynadi sadece sonuçları doktoruma attılar o da sancısı çıkmış demiş eğer sancısı olursa devlete gitsin diye çocuk doktorları izindeymis yokmuş onun için devlete gitmemi söyledi bu şekilde açılma vs yoktu bebek yukardaydi bu şekilde doğuran varmı 😅 dogururmuym sizce karnım taş kesiliyor sadece sancı olarak sayılır mı ?