alparslanannesii1661 yok gebelik okuluna gitmedim normal doğum yaptım ben erken doğum yaptım bebegimi kalmbettim 560 gram doğdu 6 aylıktı yaşayamadi yeni yeni atlatmaya çalışıyorum bende hala ama hastane çok iyiydi bebeğim tersten gelemsine rağmen başka hastanede işte kafası içerde kalır Kopar başı içerde gövdesi dışarda kalır yaşama ihtimali var ama ölur sezaryan mecbur dediler şehir Hastanesi’nde hem içimi rahatlattilar hem normal doğum yaptım hiçte öyle bir durum olmadı 5 tane prematüre bebek eğitimi almış doktor 3 hemşire 2 doktor başımda bekledi suyumun gelesini benimle konuşarak beklediler doğum oluncada gelip bana bu pandemi döneminde bile sarılıp benimle ağladılar Allah razı olsun hepsi çok iyiydi