gmzdmrs Kızlar sezeryan oldum daha iki güncük ☺️ Ama tabi ağrılarım devam ediyor dayanılmaz değil en çok gaz sancısı çünkü ben kronik kabız olan biriyim ve en korktuğumda buydu zaten :/ Ne yapmalıyım Öneri olan yada bebim gibi yaşayan var mı ?
Dilara0638 gmzdmrs bende sezeryan olalı 6 gün oldu aynı durumdan muzdaribim çok sancı veriyor kuru kayısı yedim bol sıvı alıyorum birazcık faydası oldu
Lulemom gmzdmrs aynı durumdaymışız. Ben gaz çıkarmıştım hastanede. 2 gün kalmıştım. Doktor 2. Gün büyük tuvaletimi yapmadım diye lavman yaptırttı.🤦🏼♀️
kkuubbrraa gmzdmrs ben sezeryan olalı 6 gün oldu doktorum şurup vermişti kabız olmam için o baya işe yarıyor gaz çıkarmak için yoksa çok sancı yapıyor
Nelmali gmzdmrs sezaryen ağrısı yaşamadım ama gaz beni öldürdü 3.gunun gecesi çıkarabildim hemsirelerle birlikte kutladık (yemek de vermediler 3 gun bana 😔) sonrasında ac karına hosaf içtim her sabah oyle rahatladım
gmzdmrs kkuubbrraa evet resmen süreçi zorlandırıyor biz bide eve geçemedik kızım sarılık oldu 3 gündür hastanediz
kkuubbrraa gmzdmrs benim üçüncü sezeryan artık tecrübelendim bebeğim zayıf doğdu zaten ben yanımda mama götürmüştüm gizli gizli az az verdim emzirip bu sefer bebeğim sarılık olmadı şükür
Dilara0638 gmzdmrs bazen çok iyiyim bazende sanki yeni ameliyattan çıkmış gibi oluyorum ya bende anlamadım üşütmeye fln gelmiyor hiç bide fazla ayakta durmamak lazım ilk zamanlarda ben bi gün iyim diye Biraz fazla dolandım ertesi gün mahvoldum
kkuubbrraa Dilara0638 duphalac şurup çok iyi içtikten bir iki saat sonra tuvalete çıkartıyor gaz da çıkıyor
Dilara0638 gmzdmrs evet hastaneden çıkarken antibiyotik ve ağrı kesici vermişti doktorum onları kullanıyorum
gmzdmrs kkuubbrraa sarılık emzirme kaynaklı değil malesef benim kan grubumla uyuşmazlığındanmış ilk doğuğumumda oğluöda da öyle olmuştu.
gmzdmrs Nelmali çok geçmiş olsun üzüldüm bende kızım sarılık oldu hastanedeyiz 3 gün oldu inanın gaz sancısı hastane pek iyi sayılmam 😓
Nelmali gmzdmrs çok geçmiş olsun bolca ışıkta tutun bebeği hemen toparlar gaz icin de bol yürüyüş sekerli su ve hosaf inşallah hemen çıkarsınız