Nefesin01 Geçenlerde bir postun altına çok emin bir şekilde ameliyatta dis teli sıkıntı değil 3-4 sene önce burun ameliyatı oldum demiştim ama öyle değilmiş doktorum ameliyatta koter kullanacağını metal olan yerlerde yanma ihtimali olduğunu söyledi ve beni ortodonti doktoruna yönlerdi 10 sene önce tedavim bitmişti kendi doktorum memlekette kaldı bulunduğum ilde gittim doktor telin koterde sıkıntı yaratacağını söyleyip tellerimi çıkarttı 😞 doğum sonrası yeniden tedavi olmam gerekecekmis iyiki ihmal etmeyip doktoruma telim sıkıntı olur mu diye sormuşum doğuma 10 gün kaldı sıkıntı olabilirdi 🥺
Cokistersengelerbence Nefesin01 bende 2 sene önce çıkardım tellerimi ama iç kısımda hala var. Onların da çıkması mı lazım acaba
Asyaburcin Nefesin01 ya bende pek anlamadım açıkçası bende sezeryan doğum yaptim hiç bir sorun olmadı dış tellerim vardı doktor hiç bir sorun olmayacağını söylemişti. Doğumdan bir kaç ay sonra çıkarttim tellerim bilemedimm
cherrysu HaticeBerkayBalat3103 Nefesin01 Ay ben de şok oldum şu an 😅 Ben de lisede görmüştüm tedavi. Üniversiteden beri de alt üst içte tel takıyordum bozulmaması için. Daha sonra üstte bir sıkıntı oldu çıkartmıştım üst için arada bir damaklık kullanıyorum geceleri. Ama hala altta tel var içte. Doktoruma ben de soracağım bu hafta. Gerçekten böyle bir şey olabilir mi 🤦🏻♀️
BusraTass Canim Ben aradaki bağlantıyı anlayamadım, diş telin sezeryanla ne ilgisi var, bende de diş teli var bundan dolayı evhamlandım şimdi
Tugbamete BusraTass metal olduğu için koter kullanımında damaklarınızı yakma ihtimali çok yüksek o yüzden bazı doktorlar diş teli yada metal destekli protez diş, köprü gibi ağız içindeki maddeleri çıkarttırıyorlar. Doktorunuzla bu konuyu görüşün derim
Nefesin01 BusraTass Ameliyatta kullanılan koter metal olan yeri yakarmis doktor eğer kotere uygun malzeme değilse ağzında yanık oluşabilir dedi ortodontiste gittim gerçekten de kotere uygun malzeme kullanilmamis cikartmam lazım dedi çıkarttı doktorunuzla görüşün isterseniz belki sizinki kotere uygun malzemedir benim tel celikmis bu arada
Nefesin01 Cokistersengelerbence Ben de 10 sene önce çıkarttirdim tellerimi iç taraftaki telleri bugün kotere uygun olmadığı için çıkarttı doktor doğum sonrası yeniden bir tedavi uygulanacak dişlerim için
Kado87 Nefesin01 aaa ilk defa duyuyorm benimde telim var arka tarafta sezaryan dogumda hic sorun olmadi simdi 2.yi dogrcam
Nefesin01 Cokistersengelerbence Ben de öyleyim ve üzerinden 10 yıl geçti bulunduğum şehirdeki ortodonti doktoruna gittim aslında risk almamak adına iyi yaptım ama az canım da sıkılmadı değil çocukla yeniden bir diş tedavisine nasıl başlayacağım bilmiyorum plak başlayalım doğumdan sonra gel dedi ama telle kafam rahattı 😞
HaticeBerkayBalat3103 @Nefesin01 bende de diş teli var 8 aydır tedavi görüyorum ama normal dogum düşünüyorum son dakika Bi durum olurda sezeryana alınırsam nolcak çıkarttırayımmı tellerimi bende diş doktorum dogumumun ne zaman olacağını sormuştu Aralıkda demiştim aralıga kadar halletmem lazım demişti ama bunun haricinde bişey demedi ben hem kadın dogum doktorumla hemde diş doktorumla bir konuşayım bu konuyu korktum şimdi
Nefesin01 HaticeBerkayBalat3103 Sorun tabiki kullanılan malzeme önemliymis inşallah sıkıntı yoktur vallahi yenidoğan bebişle uğraş kış da geldi bir de dişle ugrasmasak iyiydi😕
HaticeBerkayBalat3103 @Nefesin01 evet ya nerden çıktı şimdi bu diş işi görünce şok oldum başlıgı korktum da inşallah sezeryan gibi bir durumum olmazda normal dogururum 🙏konuşucam bu durumu 2 doktorumlada önümüzdeki hafta rendavum var zaten ikisine de iyi denk geldi postunuz teşekkür ederim 🙏🙏
Nefesin01 HaticeBerkayBalat3103 Rica ederim inşallah sıkıntı çıkmaz benim 10 günüm kaldı doğuma iyiki aklıma gelip sormuşum doktoruma 🤭
Nefesin01 Asyaburcin Kullanılanlara telin malzemesi önemliymiş ben de çık emindim sıkıntı çıkmaz diyordum umarım doktorun para ticaretine kurban gitmemisimdir çünkü doğum sonrası gel plak takalım ya da uzun sürer ama istersen yeniden tel takalım dedi 😕
Babyboyveannesi Çok şaşırdım buna. Benim de ağız arkasında telim var Ömür boyu ağzımızda kalacak bişey sonuçta ve benim ortodontistim çok uzakta, olur da teller çıkarsa yeni tedavi olasılığı da çok canımı sıktı 😔
Nefesin01 Babyboyveannesi İnanın benim de canım çok sıkıldı sonuçta ömür boyu kalacak bir tel insanın başına gelebilecek her türlü ameliyat kaza düşünülerek takılmalı günüm az kaldığı için bekletmek istemedim bugün cikarttirdim gerçi başta telefonda sıkıntı olmaz dedi doktor ısrarla muayeneye gelmek istedim iyiki gelmişsin bunlar çelik ameliyatta sıkıntı cikartirdi dedi
HaticeBerkayBalat3103 @Nefesin01 valla iyiki sormuşsunuz sağlıkla kucagınıza alın inşallah bebişinizi☺️🙏46 günümüz kaldı bizimde oğlumla kavuşmama inşallah erken dogum vs olmazsa rabbimin izniyle kavuşmayı bekliyorum dört gözle ☺️🙏
Nefesin01 HaticeBerkayBalat3103 Çok teşekkür ederim Rabbim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin evladınızi inşallah 🙏
Nefesin01 Kado87 İnanın çok arada kaldım 10 günün kaldığı için çabuk davransın inşallah pişman olmam 😕