Hayatımda hiç böyle bir problemim olmadı ama 15. Haftada kaşıntı ile birlikte kızarıklıklar oluştu. Tahlil verdim. Biri haftaya çıkacakmış. Çıkanlarda sorun yok. Egzama kremi verdi doktor. Çarşamba tekrar gideceğim. Hamilelikte egzama sorunu yaşan var mı?