Bugun kontrolum vardi. 34+3 haftaligiz. Doktor biraz azarlar gibi konustu. Kilosu cok boyu uzun yemegi fazla mi kacirdin diye. Aslında cok bisey yemem. Oglen 12 bucukta igne saatim oldugu icin o zaman kalkar 1 gibi kahvalti yaparim bide aksam yemegi. Ekmegim bile tam bugday ekmegi. Sabah 3 dilim aksam 2 dilim yiyorum. Kilosu 2647 gram boyuda 49 cm cikti gercekten cok mu. Sezaryan olcam zaten kilosunun ne onemi var ki