Bugün doktora gittim ilk defa çatı muayenesi oldum doktor elini tamamen sktu gibi geldi bana tabiki değildir ama . Acıdan ziyade psikolojik olarak bı tuhaf oldum . 2 buçuk cm açılma var yumuşama var dedi ne zaman olur doğum acaba kansız nişanım da geliyo iki gündür bu arada elim kafasına degdi bebeğin dedi doktor 🤲🏼🤲🏼