BrsnAy27 maddi açıdan sıkıntı varsa hiç gerek yok canım vakti gelince hepsi olur bizim maddi açıdan bir sıkıntımız yok istesek alırız ama gerçekten şart değil ben hep yaşı olursa eşyalarını daha iyi kullanır odasında vakit geçirir diye düşünüp bekledim oğlumda da o şekilde yapmıştım kızımda da kısmetse yaşında almayı düşünüyoruz