MgeEGezer benim ilk dogumum normaldi daha saglikli die bliorum en güzel yanı dogum anına şahit oluosun ilk gören koklayan sen oluosun benm 2 dikisim vardı korkudan tam oturamiodum o da 1 hafta sıkıntı cektim alıştım sonra bebgimi rahat emzirebildim kalkmam oturmam sağ sola dönmem de skinti yaşamadım ve göbek kalmio 😊😊