Aylarca araştırdığım bebek arabasını aldırdım eşime yerine gidemedik eşimin işi olsun yeri uzak vs eve geldi ilkten çok beğendim aslında hala beğendim ama gözüme biraz büyük ve kaba geldi evde gidiyorum geliyorum bakıyorum sonra tekerlekten ses gelmeye başladı bayiyi aradık hemen ilgilendiler sağolsun yeni getiririz dediler ama sanki aklım biraz karışık gibi yani biraz büyük gelmesi rengi vs 2 gündür gözüme batar gibi oldu eşime geri iade etsek dedim yok çok güzel etmem dedi ama sanki benimde böyle tam içime sinmedi gibi kullanırım ama sanki aklım başka biraz daha kibar arabalarda sizce ne yapsam kullansam mı sorun etmeyip yoksa değiştirsem mi aklım karıştı yardımcı olurmusunuz bu arada alalı 3 gün oldu şeytan vesvese veriyor sanki daha iyileri daha güzelleri var vs gibi 🥺