Kızlar selam. 24. Haftamdayım. 2 3 gündür alt karın ağrısıyla uğraşıyorum. Böyle sızlama gibi sanki. Fazla ayakta durunca daha çok hissediyorum. Dün Dr. Kontrolümuz vardı bebeğim gayet iyi suyu falan güzel dedi doktor magnezyum takviyesi başladı. Sizlerden bunu yaşayan var mı çok korkuyorum