Aycaaa571 canm sancı evresi daha zor. Çok şiddetli adet ağrısı gibi düşün bebeğin kanala indiği o an. Sonrası inan bana sadece ikanmak. Bebekte kendini itiyor canm Allah yardım ediyor sen sadece yatağın çatalın kenarından güç alıp sert bir şekilde ikinmak. Ayrıca herkesin doğumu inan bana farklıdır benim ilki nasıl doğdu anlamadım bile bilmiyordum nasıl süreç olacağını ne dedilerse yaptım. Ama ikincide müdahale etmediler buyuzden 4 5 ikinmada geldi. Benim dar olduğu için zor oldu ilkinde kesi atmislardi kolay oldu. Keşke ikincide de atsalarmis yani aMa geçip gidiyor sancı evresini atlattinki ıkınma dediğin olay öle uzun sürmez en fazla 10dkda kucağında olur bebeğin. Hep içinden birazdan geçecek doğmuş olacak bitecek herşey diye geçir inan bana ise yarıyor