Aysezey Kızlar çok garip bişey olmaya başladı. Son 2 gündür çay yada sıcak bişey içnce yemek borum öyle şidddetli yanıp acıyoki. Ama akşamları sadece .akşam yemeğini yedkten sonra.reflü falan olablrmi yaşayan varmı 🤔 33 haftalığm
Didem4957 Aysezey aynı yanma yemek borumda bende olmaya başladı yemek yiyemedim yediğim yemek borumdan aşağı inmedi sürekli ağzıma geldi kustum doktorum lansor hap yazdı harika ötesi bir ilaç vakit kaybetme bebek gelişmez doktoruna sorarak lansor kullanabilirsin emin ol dua edersin ilaca