15+4’den sesleniyorum. İki gündür gözümü açamıyorum, uykuluyum. Dün gece sabaha kadar da sağ kolum ağrıdı, resmen kemiğim sızlıyordu. Hamileliğim boyunca ilk defa parol almak durumunda kaldım. Bunun dışında daha küçük benim kelebeğim, hissetmiyorum tabii ki, ama karnım iyice belirginleşti.