Tugcebrtc1 Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim 3 kere 10 gün 1 kere 20 günlük rapor aldım 32 haftama 1 hafta kaldı bugün doktora gittim 1 haftalık rapor istedim ve 40 günlük rapor almışsın zaten bütün haklarını kullanmışsın daha rapor veremem dedi bende sağlık ocağına gittim 3 günlük rapor verdi sadece bukadar rapor almam paramdan kesinti yapar mı yada doktor neden bana rapor vermedi acaba Farklı bi bölümden mi almam gerekir yardımcı olabilir mi bilenler
SayeMom Tugcebrtc1 verir ama heyete girer bu rapor hakkınızı doldurmuşsunuz fizik tedaviye gidin belim ağrıyor diyin hemen veriyor
Muberenay_25 SayeMom canım ben 15+20 rapor verdi doktor hatta geçen gene agrın olursa gel vereyim dedi 45 günü geçerse alınamıyormu artık 6 aylık gebeyim
Tugcebrtc1 Muberenay_25 özel canım ama sadece yıl içerisinde 40 gün rapor hakkımız varmış ben doldurmuşum maalesef hepsini 😬 1 hafta işe gitmek zorundayım ☹️
Dilank13 Yıl içerisinde 45 gün rapor hakkımız bulunur ondan sonra alınabilecek raporlar ancak heyet ile mümkün olur 3 günden az raporlar da kesinti olur 3 gün ve üzerinde kesinti olmaz ptt ye yatar rapor ücreti,bu şekilde biliyorum