Busra2013 Burcuakyoll ben bılmıyorum ama burda okudugum kadarıyla bebek emdıkce sut gelır yanı emzırmeye devam edın gelsede gelmesede gelır zamanla oyle okumustım
Meleklerimmm3 Burcuakyoll sürekli emzirin bnde doğum yapalı bir Hafta oldu emziriyorum Dr gerekli görürse mama takviyesi yapın der siz sürekli emzirmeye devam edin ben öyle yaptım emzirdikçe süt indi bende de yoktu
Selin12- Burcuakyoll canım sütun gelse de gelmeseler emzirmeye devam et birde sıcak suyun altına girip masaj yap semiz otu dereotu ve boza tüket birde elektrikli göğüs pompası da sütü arttırıyor
Deletedmom16362 Bebeğinizi sürekli emzirin,sagma makinesiyle sagin. Sicak havlu koyup masaj yapin. Duşa girin.
Selver07 Korkmayın benim Hemen geldi sonra çok azaldı ve gitti 3. Gün felan tekrar geldi pozitif düşünün sütüm yok demeyin sakın o kadar etkiliyor ki sürekli süt yapan şeyler yiyin daha çok yenisiniz zaten 1 günde belli olmaz 🌸