Sermec27 Saelif cok değil ama hamileyken ayva yemiştim oğlum maaşallah cok güzel her gören söylüyor kız sanan bile var güzel ve tatlı oldugu için maaşallah oğluma 🥰 🤭💜
Imasleeper Saelif bende duydum ama her evlat güzeldir yaaa 🥰 bende zaten aşırı çok yiyorum çok seviyorum ayvayı valla. Gamzeli olurmuş bide bebek öyle duydum bakalım test edeceğiz 😂🥰
Calisananne25 Saelif ben bu zamana kadar toplamda 1 kilo yedim çok değil ama inşallah etki etmiştir. Gerçi tüm bebekler, çocuklar zaten çok güzel 🥰
Zeyno2016 Hayvaya aşerenlere denir 😁 bende aşermişdim ikizdi benimkiler hem hayvaya hem nara aşermişdim oğlum hayva gibi sarı çok yakışıklı doğdu kızımda çok güzel 😊❤
Limonveannesii Mimik kahkaha attım 😂😂😂 kirpi yavrusunu yumağım diye severmiş her bebek annesine güzeldir en güzeli o dur ki bebek sonuçta bebeğin çirkini mi olur ay saçma geldi bana 😂😂😂😂😂
Alyabebekk Saelif peygamber efendimizin bununla ilgili hadisi var, doğruluk payı vardır yani.. bende ayva çıktı çıkalı belki 3-4 kilo yemişimdir. Haftada 2 kez alıyorum 2-3 tane her gün 1 tane yiyorum mutlaka o kadr canm istiyo.
ozgeakkaya İlk kızıma hamileyken ayva yemiştim yanaklarıma batırmıştım doğar doğmaz gamzeli bu cok güzel bebek dediler işe yaradı galiba bende 😅🥰♥️ Gamzeli kızım 🥰
DemetF Saelif peygamber efendimiz zamaninda dogan cocuklar cok celimsiz oluyormus peygamber efendimize sormuslar o da ayva yiyin demis.Ne kadar dogru bilmiyorum ama bole bir hadisi oldugu soyleniyor
Ysmn311111 Saelif gamzeli olır derler denemek için hamilelğimde bütün kış ayva yedim sırf doğru mu diye görmek için oğlumun şimdi 2 yanağındada gamzesi var😀
BabyY2 Hurma ve ayva yiyen annenin çocuğu güzel, huyu güzel olur derler. Hadiste var ama bilemiyorum 🥰