Papatya_cicegimm 3 ay olacak kürtaj olalı henüz adet olamadım ve yumurtlama dönemi olur mu kürtaj dan sonra 15 25 gün sonra ovulasyon olur diyorlar doğru mu ?
derindemir Papatya_cicegimm çok bilmşyorum ama 3 ay geçmesine rağmen adet olmamanız normal değil.test yaptınız mı
minigiminannesi03 Kürtaj olupta adet olamaman da bir sorun var canım hemde 3 ay oldu diyorsun ben dusuk yaptim ertesi ay adet oldum bir gorun istersen acilen gitmeni öneririm normal gelmedi hiç bana
Papatya_cicegimm minigiminannesi03 bnm normal de de adet gecikmem oluyor bu baya sürdü randevu aldım gideceğim insallah canım teşekkür ederim