Kızlar bebeğimi emzirememekten o kadar çok korkuyorum ki anlatamam sürekli emzirme videoları izliyorum. Doğum gibi bir korkum yok herkes doğurduğuna göre bir şekilde doğururum hiç olmazsa sezeryana alırlar sonuçta içeride kalan hiç olmamış bir şekilde çıkıyor diye düşünüp bu konuda fazla rahatım ama emzirme konusu açılınca inanılmaz geriliyorum. Göğüs ucum hiç yok öyle bildiğiniz göçük içe dönük falan da değil bildiğiniz yok yani izlediğim videolar emzirmek için meme ucuna gerek yok dese de bir türlü aklım almıyor emziremeyeceğim sanki o aradaki bağı hiç hissedemeyeceğim diye çok korkuyorum. Bunu düşündükçe strese giriyorum emzirmek çok farklı bir duygu ve bağ benim için emzirme danışmanlığı almak istiyorum ama yaşadığım yerde bu mümkün değil çünkü yok. Online olarak emzirme danışmanlığı alan var mı faydasını gördü mü acaba? Yada tavsiye edebileceğiniz başka bir şey???