Didemmmmm Hayal_et07 ben gaz ve şişkinlik sorunu yaşadım doktorum bana her akşam bir bardak önerdi 33. Haftadan itibaren içmeye başladım
Hayal_et07 Didemmmmm Demir deposuymuş bende de Demir eksikliği var içsem mi acaba dedim. Peki toz mu kullandınız öğütülmemiş mi aldınız?
Selin12- Hayal_et07 gerçekten demir eksikliğine iyi geliyor mu benimde çok düşük kan takacaklar da yükseltirse hemen iciyim
Hayal_et07 Selin12- evet internette öyle okudum ama doktora sormamız lazım sanırım, içen varmış ama bilemedim. Siz kaç haftalık hamilesiniz