deletedmom734 Havvahzl ben daha doğum yapmadım ama silverette kapakları deneyebilirsin ben acı çekmektwn çok korktuğum için herşeyden alıp denicem bebeğimide emzirmek istiyorum
Kubra3458 HavvahzlZeytinyağı iyi geliyor bana rahatlatıyor bir de emzirmeden önce kendi sütümle az siliyorum o da iyi oluyor
Asrinbaby Havvahzl denemedim ama annanem anlatır hep soğanı ikiye bölüp göğsüme koyardım diye. Koku yapiyo muydu dedim sonuçta bebek emecek emecegi zaman yıkıyormuş. Istersen bi dene bazen kremler ise yaramıyor böyle koca karı ilaçları daha iyi oluyor.
Zeynepreyyan Karbonatlı su ile temizle ara ara zeytin yağı sur ama emzirmeden önce sil bebek ishal olur
MeltemCankurt Ben lansolh sanırım adı keremin kullandım fayda etmedı hıc 11gün oldu Doğum yapalı bı kaç gündür bı arkadasım Hindistan cevızı yağını önerdı onu kullandım mucıze gibi 2güne gectı bıde eczaneden meme ucu aldım beraberınde kullandım çok şükür 🙏🏻 gectı dıye bılırım şiddetle tavsıye ederım sizede