Kbra_fth1 Gün aldım arkadaşlar sezeryan için çok heyecanlı, çok korkulu, çok mutluyummm yani değişik duygular içindeyimm sizler gün aldınız mı 😐👼👼
Kbra_fth1 sedayener- 37+6 yızz😍 sizinde az kalmış inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 🥳 ben çok heyecanlıyım korkuyorum sizde öyle mi