zynperkl Merhaba 37. Haftadayız dün doktor kontorlum vardı açılma yada kanala inme yok sadece bebek cok aşağıda dedi doktor alttan muayene etti ama bugun inanılmaz bel ağrım var ayakta bile duramıyorum doğum belirtisi olabilir mi ?
tomrisveannesi zynperkl ben 34. Haftadayım benimde belim çok ağrıyor ya sağdan sola dönemiyorum ayağa kalkarken çok zorlanıyorum. Şuana kadar hiç beliniz ağırmadıysa belirti olabilir nişanınız falan gelmedimi
acemianne78 zynperkl benim de aynı şekilde çok aşağıdaymış sürekli aşağıdan çıkacak gibi hissediyorum