Merhaba hanımlar çok kararsız kaldım sizlerede sormak istedim hem aramızda tecrübeli annelerde var bebeğim Aralık sonu doğacak malum bebeklere pek mont giydirilmiyor hastahaneye dışarı çıkarken gidip gelirken giydirmeye acaba astronottulum diye geçiyor mont şeklinde acaba ondan almalımiyim sizce gereklimi gereksizmi bilemedim diğer türlü üşür diye korkuyorum kalın giydirip battaniyede sarsam