Aysell88 Fatma6834 nasıl olur nasıl geçer derken sona geldik şükür inşallah tez vakitte gelirler benim son 5 kaldı doktora göre 18 kasım 2. De de öyle demişler di normal doğumla gününde geldi inşallah Buda öyle olur 🤲
Fatma6834 Aysell88 Çok heyecanlı 🥺 Sabahtan beri bel ağrım var şimdi de sancım başladı sanırım ben bugün doğuruyorum 😶
Mnkfslyem Aysell88 aynı günü almışız benim de 18 Kasımda doğumum Allahın izniyle son 5 gün çok şükür 💕
Cilekliruyam Fatma6834 benimki geç gelecek gibi hiç sancım çıkmadı nst de doktora doğum yakın demedi bugün gittim kontrole 😂😂 bakalım doğunca haber ver😂
Fatma6834 Cilekliruyam Ben de sancı da var beş ağrısı da var karnım da düştü eksik olan bir şey de kalmadı herhalde ya bugün ya yarın doğacak 😂 Hastaneye gitmeyi düşünüyorum zaten haber veririm inşallah 👍
Betl Fatma6834 37+6 artık gelsin istiyorum suyu da azalmış müdahale gerek olmadan kendiliğinden gelse diye bakıyorum… Ama inadına tüm ağrılar gitti nst de de hiç birşey çıkmıyor
DefneRana Fatma6834 baya geç geldi dürte dürte zor getirdik buda öyle olacak gibi 😂 hoş zaten 22 snden önce doğaun kesinlikle istemiyorum da
Cilekliruyam Fatma6834 ay hadi inşallah bu hafta doğum haberlerini bekliyorum sağlıkla al kucağına 🥰😍😍
Nilufer89 Fatma6834 38+5 ten selamlar 🤗 ve pazartesi doguracagim insallah. Korku heyecan stres ne ararsan var.
Fatma6834 Nilufer89 Hayırlı doğumların olsun inşaAllah 💙 2 gün sonra bebeğin kucağında olacak onu düşün sadece 🥰 Stres heyecan korku hepsi geçer Allah’ın izniyle
Nilufer89 Fatma6834 insallah canim Allah razi olsun. Allah hepimize sağlıklı hayırlı dogumlar nasip etsin insallah🤲