Meryemkahvecioglu İdrarımda enfeksiyon çıktı dün . Az miktardaydı ama bugün yanma şikayetim arttı . Siz ne kullanıyorsunuz böyle bir zamanda ya da ne yapıyorsunuz ?
Asyaveannesi36 Meryemkahvecioglu ben bol su içiyorum bazen suyumu bir iki damla limon sıkıyorum ayaklarımı sıcak tutmaya çalışıyorum her gün 4-5 kez iç çamaşırı değiştiriyorum bunlarq rağmen bende de vardı çok şükür geçti 31 haftalığım
Selincokerr Benim yanma çok oldu uyutmadı hiç dr a gittim kan idrar tahlili bakteri çıktı antibiyotik kullanıyorum 5 gündür biraz azaldı üroloji ye gidin