Selam kizlar henuz 5 aylik hamileyim daha once bebegim 3 aylikken kalbi durdu diye bu Sefer doktor bazi ilaclar verdi ve hep kendimi tok hissediyorim sizce normal mi ha bide bebegim in yaninfa 2 buyuk su kis torbasi varmis ondan dolayi bazi lekeler goruyorum bi bilgisi olan Lutfen cvp versin simdiden tesekkurler