Almla Bende malesef o süreci yaşadım tam olarak da geçmiş değil hala. Şöyle ben gece bir tane içiyordum ama epey geç saatlerde örneğin gecee yarısından sonra 3 de,sonra sabah uyanınca bir tane içiyordum ya da sabah iyi hissedersem kahvaltıdan yaklaşık 2 3 saat sonra içiyordum iki tane içip yatmıyordum. Ben uzun süre açlık susuzluk dolayısı ile defalarca serum takıldı , kilo kaybı yaşadık hala hamile kaldığım kiloda bile değilim 🙂 kraker , leblebi kesinlikle hiç ise yaramıyor bide ama korkmayın bebek sizde mevcut olan depoları tükettiği için ona birsey olmuyor…