11 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri çok fazla idrar yollarımda enfeksiyon olduğunu öğrendim suya karıştırılıp içilen ilaçtan içtim bol bol da sıvı tüketmemi söyledi doktor biraz azaldı enfeksiyon ama bitmedi hala çok denecek kadar varmış su içmek aklıma bile gelmiyor çok mutsuzum nasıl kurtulabilirim bu durumdan 😔