Suzanne Kızlar ben yarın 18. Haftaya giricem. 79.9 ile hamile kaldım o yüzden aşırı kilo almaktan çekiniyorum. Bu hafta başında 79.9 iken bugün birden 81.0 gördüm yani haftayı baz alırsak fazla geldi her hafta böyle 1 kilo alırsam ohoo 😂 sizde ne durumlar
inciveannesii Suzanne yarin 18 haftalık oluyorum, 57 ile hamile kaldım halâ 57, doğru düzgün bir şey yiyemiyorum maalesef.
blueberyy00 Suzanne 18+4 uz hiç kilo almamışım doktr da kızıyor bana kilo al diye çocuk nerden besleniyor yemiyor musun diye 😂😂
Suzanne Clementinee ya hiç yapmıyorum valla KPSS çalıştığım için sabah uyanıp kahvaltı edip bir oturuyorum derse oturuş o oturuş başlamam lazım yürüyüşe
inciveannesii Happybsrn umarım en kısa zamanda yemeye başlarız 🌼 Ben artık bebek için gerçekten çok endişeleniyorum ama kendimi zorlasam bile yiyemiyorum gerçi ilk zamanlarıma göre iyiyim tabi halâ prilam ilacını kullanıyorum.
Suzanne inciveannesii benim bu hafta açıldı bende hiçbir şey yiyemiyordum şimdi porsiyonları çoğalttım o da hemen kilo olarak yansıdı sizinde öyle olur muhtemelen 😇
Fasulyeninannesi1 Suzanne yok. 70le kaldim. 79um. Tiroidimden dolayi asiri aliyorum 😭 yeter ki saglikli olsunlar 🙏
Suzanne blueberyy00 yaa maşallah valla ben burda 23 haftasında bile kilo almayanı gördüm yapı meselesi belki de
blueberyy00 Suzanne bidahaki kontrole de aynı gidersem döver heralde benim doktorum beni 53 kiloyum şu an geceleri ye bol bol diyor 😂😂 normalde de zayiftim hep kilo alsam bile çabuk veren bir bünyem var o yüzden çok kolay da alamıyorum ama bakalım