Hanimlar benim 2. Hamileligim ilkinde korse taktirmadilar bana ama gobegim dikislerimi kapattigi icin dikislerimin koseleri hep pisik oldu bu yuzden cok perisan oldum sirf pisik yuzunden adim falan atamadim sorum şu 2. Sezeryanimi olcam ama bu pisigi bidaha yasamamak icin sizce ne yapmaliyim korse takmalimiyim 🤔